Czy warto pozycjonować strony internetowe?
Pozycjonowanie stron jest jednym z najczęściej powierzanych zadań specjalistom od marketingu internetowego. Coraz więcej przedsiębiorstw ma bowiem świadomość, że bez ugruntowanej pozycji w Internecie nie można osiągnąć pełnego sukcesu biznesowego. Usługa pozycjonerska dla firm ma na celu zapewnienie efektywnej, skutecznej, a co najważniejsze wiarygodnej reklamy internetowej wyprzedzając przy tym konkurencyjne oferty innych firm.
Na czym polega usługa pozycjonowania firmowej strony?
Polega ona na podwyższeniu pozycji strony danej firmy w wynikach wyszukiwania na najczęściej poszukiwane słowa kluczowe. Dzięki temu potencjalni klienci mają ułatwiony dostęp do interesujących ich usług czy tanich produktów. Szybciej docierają na firmową stronę internetową, a co za tym idzie, częściej decydują się na ofertę odwiedzanego w Internecie przedsiębiorstwa ponieważ mogą wybierać pomiędzy interesującymi, tanimi ofertami.
Dlaczego pozycja firmej strony ma znaczenie?
W przypadku plasowania się Twojej firmy na dalszych pozycjach wyników wyszukiwania wyszukiwarek drastycznie zmniejsza się prawdopodobieństwo, że ktokolwiek zapozna się z ofertą Twojej firmy, przedsiębiorstwa lub innej działalności.
Pozycjonowanie stron internetowych dla targetowanych słów kluczowych, sprawia że około 70-80 % przekierowań (wizyt) na stronach Twojej firmy będzie pochodziło z wyszukiwarek internetowych. To doskonałe źródło pozyskiwania klientów. Czy warto się od niego odcinać i oddawać je konkurencji?
Twoja ocena artykułu: Dokonaj oceny przyciskiem |
|